Heja, heja!

Har köpt en ny bok. Heja, heja! av Martina Haag. Har inga förväntningar alls på boken faktiskt då jag varken läst recensioner om den eller fått utlåtande av någon jag känner. Såg den i butiken & fick ett infall helt enkelt. Den handlar i alla fall om löpning. Intressant....att se när jag hinner börja läsa den.

Igår var jag på 3:e behandlingen av atlaskotan i Haparanda. Den här gången känns det faktiskt som att det hände någonting med kroppen! Återkommer om detta.

Imorgon midsommarafton, som nog aldrig varit så oplanerad som i år. Men jag är lugn, det slutar nog som vanligt med en miljon myggbett ändå gissar jag :-)

Godnatt! ❤

Ps. Är det inatt eller imorgon natt man ska ha blommor under huvudkudden? Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0