JAG LEVER!

Man skulle ju kunna misstänka att jag gått & dött. Men så är inte fallet! Tjoho sikken tur va!? Är ju bara det att livet rusar på så fort & jag hinner inte riktigt med.

En sådan städdag detta blev. Förutom en promenad & en löptur samt lite matlagning har jag gått an, städat & donat, tvättat & fejat sedan jag slog upp ögonen imorse banne mig! Nåväl det var välbehövligt. Nu kan man säga att stora vår/sommarstädningen är avcheckad & vi kan njuta av lata sommardagar & nätter i lugn & ro. Typ :-) & förutom städet här hemma har jag även varit & städat trapphus några timmar. Det är mycket tråkigare, men i ärlighetens namn väldigt mycket bättre betalt än att städa lägenheten måste jag erkänna.

Nä nu är det söva som gäller. Är rädd att det blir en ond-dag imorgon, men jag hoppas att jag slipper. Vill kunna njuta denna lediga vecka innan sommarjobbet drar igång.

Bild från i lördags! Är tyvärr inte såhär snygg när jag städar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0