"Ät lunch som en prins & middag som en tiggare"

Har precis ätit en extremt lyxig & god, skrytvärd, middag. Havregrynsgröt! Okej då, jag förstår att ni inte tycker det är så mycket att skryta med. Men så går det tydligen när man försöker vara duktig & står på söndagskvällen & lagar matlådor till kommande lunch & middag. Hade höga förväntningar på min torskgryta som blev något (på tok!) för stark för min smak.... & inte ens att den var god bakom det där starka heller. Nä nä.

Meeeeen hallå! generationer av flerbarnsfamiljer har ju överlevt på havregrynsgröt genom åren. Tror jag i alla fall. Gissar jag. & så är det ju gott faktiskt.

& bra uppladdning inför burnpasset jag skall instruera om ett tag. Det kan ingen komma & säga någonting om ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0