I min hjärna

Ni förstår inte! Ni förstår inte hur många inlägg per dag jag skapar i min skalle men som aldrig når varken tangenterna eller er. Synd va. Fotar bilder, funderar ut texten. Det är bara själva tiden & energin till att få det nedskrivet som fattas. Nåja. Ni är ju så dåliga på att visa att ni finns här så jag vet ju inte om någon läser, förutom det statistiken säger då förstås. Fast jag skriver ju till en stor del för mig själv ändå, för att kunna gå tillbaka & minnas.

Men en kommentar någon gång vore ju skoj ändå! Att det är lite intressant, eller att det suger & att jag borde köpa en sån liten dagbok med ett litet hänglås på & skriva i istället. Ja ni fattar.

Idag är det studier som gäller, men hej, vem är jag att klaga när det är kanske 20 grader på balkongen, jag sitter i bikini med en kaffekopp & läser om genetik?? Kunde haft det sämre så att säga ;-)

Puss&kram!

Ps. Min bäbis kanske inte är en bäbis mer. Snyft. Hon har fått sin första löp! Endast 7 månader & 14 dagar gammal. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0