Strandruset

Ikväll går årets Strandrus här i Kalix av stapeln. Kul! Faktiskt jättekul att de ordnar detta eftersom inga "kända" springtävlingar hittar hit. Jag hoppas att det är många som har anmält sig, så jag kan få lite av känslan jag hade på vårruset i Västerås förra året. Det var en riktigt härlig känsla. Trots att jag bara blev inkastad i sista minuten för att några andra lämnat återbud i sista stund.

Har inte alls löptränat speciellt mycket i år heller, knappt någonting faktiskt, likt förra året alltså. får hoppas att alla spinningpass gör sitt här ;-) haha. Springer för flow så det är mest en kul grej bara att vara med, träningsglädje & gemenskap i det superhärliga vädret!

Fast i ärlighetens namn, för min egen skull, vore det såklart skoj att slå förra årets tid på 5 km. Annars blir det ju bara en morot inför sommarens träning :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0