Västerås

Ett sådant kärt återseende jag fick vara med om idag. Det värmde i hela kroppen & i hjärtat! Älskade ungar! Är i Västerås i helgen & hälsar på alla mina älsklingar här. Var givetvis & hälsade på på gamla jobbet det första jag gjorde :-) jag visade dem med armarna hur mycket jag hade längtat efter dem & de visade tillbaka den största armlängden de kunde. Gossingar!

Givetvis var det riktigt kul att träffa gamla kollegorna igen också. Såklart!

Sitter & äter en sallad jag plockade ihop på stan tidigare. Väntar på att Jenny ska komma hem från jobbet. Blir nog en kort vila på soffan nu, vaknade ju trots allt innan 5 imorse! Förövrigt är det galet varmt här idag. Har gått runt i t-shirt. Ja, alltså, utomhus! Det får gärna fortsätta såhär :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0